boszorkánykonyhák

Újabb bizarr kreálmányok: (a stercet és a hajdúkását fokozván)
tápiókás fahéjas-gyömbéres vizet csináltam almaszeletekkel a nagy melegben egy kancsóba. Amikor dél lett (illetve ebédidő, nem tudom, hogy bírtam ki a gimnáziumban tízórai nélkül kettőig-háromig), beleborítottam a maradékot egy lábosba, és főzés közben beleborítottam még némi matériát: egy fej hagymát, joghurtos tojássárgáját, habbá vert fehérjét, csombort, némi olívaolajat és balzsamecetet a végén.

Tegnap a szabadság hídi naplementés almás-sajtos ücsörgés után továbbindultam, táncház volt a Gellérthegyen. Tá-tá-titiá, hopp, ott a budai vár, tá-tá, ott meg a belváros. Micsoda palatkait, micsoda bonchidait  húztak, s micsoda jó tánc volt, csupa váratlanság és meglepetés! (Bartók sem véletlenül épített bele a zenéjébe mezőségi románt). Nagyon szeretem Budapestben, hogy egyrészt mindig van táncház - másrészt mindig akad táncpartnerem, váratlan jó táncosok.

Közben kerülnek föl a könyvheti dolgok meg sok egyéb, ezzel töltöm a napjaimat a számítógép előtt:
drot.eu. Meg van olykor abszurd éjszakai piknik is a közösséggel, éjjeli száguldozások a városon át biciklivel, nagyapám 56-os naplója, mely csaknem időgépként működik, Café Zsivágó, jóga, tánc, hársfa, mirtusz, jázminfelhők. 

Megjegyzések

Dianetika Tanácsadó üzenete…
Éld az életet :):):) G.
senkisemolvassa üzenete…
És azért néha lassíts is, hogy a lelked utolérjen :-)
A.