Alkotások

Sok minden lapul az őszi napok mögött.

Elkészítettem/leszűrtem a nyáron elkezdett almaecetet. Ennél jobbat még nem kóstoltam! Nagyon finom, nagyon erős, nagyon egészséges. Mindössze alma kell hozzá, víz, cukor vagy méz és sok-sok idő. 

Aztán: a veszprémi anyukákkal megalapítottuk a Veszprémi Korip Kommandót - vagyis apró polipokat horgolunk koraszülött babáknak. Sosem csináltam még ilyet, többször visszafejtettem az elsőt, de nagy motiváció, hogy együtt csináljuk, és főleg, hogy nagyon, de nagyon sokat tudnak segíteni a korababáknak. Talán hálából is csinálom, hogy egy csodálatos, makkegészséges gyermekem van. 

Hétfőn pedig a Mítoszok Csatája volt az Írben: nyolcan voltunk mesemondók, és fergeteges mítoszmesélést csináltunk. Ahogy egy fél perc után belelendültem Thor és Utgard-Loki történetébe, nagy élmény volt számomra, hogy a közönség nevetett – mert szórakoztató a történet, és ezt sikerült átadnom. És hát a mesemondó-társakkal való találkozás is nagyon jó volt. 
Folyt. köv., minden szinten.

Például ebben: balladákat tanulok. Elsősorban Kallós gyűjtéséből, szövegből és hanganyagból. Megrendítő (és általában kiváló altató is, a hossza és az egyszerűsége miatt).

Dávidéknál megszületett a harmadik baba, az első unokaöcsém. Isten hozta a családban!

Nálunk itthon néha döcögős, néha küzdelmes, de jó, jó, jó. 

Megjegyzések